אם חשבתם שזה שיש לכם אתר באינטרנט, שאולי יש לו עיצוב אתר מדליק ושיש בו את התכנים שאתם בחרתם באופן אישי, מספיק כדי להופיע בעמוד הראשון של מנועי החיפוש - אתם טועים, ובגדול. אז, איך בעצם מגיעים לעמוד הראשון של Google? בעיקר עם הרבה עבודה קשה, והתמדה.

קידום אתרים: איך עושים את זה?

אם חשבתם שזה שיש לכם אתר באינטרנט, שאולי יש לו עיצוב אתר מדליק ושיש בו את התכנים שאתם בחרתם באופן אישי, מספיק כדי להופיע בעמוד הראשון של מנועי החיפוש - אתם טועים, ובגדול. אז, איך בעצם מגיעים לעמוד הראשון של Google? בעיקר עם הרבה עבודה קשה, והתמדה.

יש לכם אתר עם עיצוב מרהיב, ממש מנקר עיניים. האתר שלכם הוא מספיק אינפורמטיבי לדעתכם, ויש בו את כל המידע הנחוץ. אך, הם זה כל מה שנחוץ על מנת להגיע לעמוד הראשון בתוצאות האורגניות של Google? ממש לא. כדי להגיע לעמוד הראשון בגוגל, יש להקפיד על מספר אבני יסוד עיקריות.

כותרות העמודים - זו הכותרת שאתם רואים בשורת "התחל" של מערכת ההפעלה שלכם, או בפס העליון של חלון הדפדפן שלכם, מעל לכפתורי הניווט. כל עוד הכותרת תהיה קצרה, אינפורמטיבית, ממוקדת ומכילה כמה שיותר רעיונות הגיוניים - מה טוב.
תגי meta - קיימים שני תגי meta בשפת HTML שאותם קוראים מנועי החיפוש, תג description (תיאור העמוד) ותג keywords (מילות המפתח של העמוד). בדומה לכותרות העמודים, גם כאן יש להקפיד על כתיבה אינפורמטיבית, ממצה וקולעת למטרה.
קישוריות פנימית - חשוב מאוד לקשר בין עמודי האתר שלכם, בכל מקום שנראה הגיוני אך לא יותר מדי, כיוון שאם תרבו בקישורים, ערכם יפחת. כאן עדיפה האיכות על פני הכמות.
ריבוי תכנים - תחשבו על זה כך: עמוד אחד = מבקר אחד ביום. 1,000 עמודים = 1,000 מבקרים ביום. עכשיו תחליטו מה עדיף לכם, להיות עם עמוד אחד שנשאר סטטי ולא משתנה מהרגע שהוא נוצר, או עמוד דינמי, ועוד אחד, שמשתנים לעתים תכופות.

על מנת להקפיד על נקודות אלה, ועל נקודות רבות אחרות, כדאי שתהיה לך מערכת cms שתומכת בקונספט ווב 2.0 וכמובן מומחים לשיווק באינטרנט לצידך. אז קדימה, בוא להיות בעמוד הראשון של התוצאות האורגניות של Google. כי אם אתה לא שם, אתה לא קיים. צור קשר.