כיצד מערכת פניות של WEB360 מסייעת לנו לעבוד טוב יותר

איך מערכת פניות עוזרת לעסק שלנו לעבוד טוב יותר

כיצד מערכת פניות של WEB360 מסייעת לנו לעבוד טוב יותר

כל מי שעובד במכירות ובשירות לקוחות יודע שכל פנייה ופנייה חשובה לעסק ושואף לטפל בפניות בצורה הטובה ביותר. המציאות העמוסה של ימינו לא מקלה על מלאכת הטיפול והמעקב: שלל פניות מגיעות מערוצים שונים ובאופנים שונים, ריבוי המיילים והמערכות השונות מקשה על העבודה וכך נוצרים לעיתים מצבים של עבודה כפולה על פניות מסוימות בעוד שפניות אחרות נזנחות.

בתור מנהלת תוכן ושירות טלפוני בחברה שמעניקה מענה לפניות רבות מידי יום ניסיתי למצוא אסטרטגיה מנצחת לניהול ומעקב אחרי כל ה"לידים" שנכנסים, אך אף אחת מהן לא איפשרה לי ולעובדות שאני מנהלת להתנהל בצורה נוחה - זאת עד שהתחלנו לעבוד עם מערכת פניות מבית WEB360. כבר מהצעד הראשון, הרגשתי שעשיתי את הבחירה הנכונה: שירות אישי ומקצועי שליווה בכל שלב ושלב, החל מהתאמת הממשק לדרישות המקצועיות שלי ועד למענה לגחמות עיצוביות (רצינו להדגיש חלק מהפניות בצבע אדום, בשביל הנוחות). הממשק הותאם לעבודה עם כל המערכות שאיתן אנו עובדים והוא מרכז את כל הלידים במקום אחד שהינו מאובטח לחלוטין. 

האפשרות להוסיף הערות בצורה מהירה וידידותית מאפשרת לעקוב אחרי פניות לאורך זמן ולטפל בלקוחות בדרך המקצועית ביותר ולקבל מידע על לקוחות חוזרים. בנוסף, המערכת מסננת עבורנו כפילויות וכך למעשה חוסכת עבודה כפולה ומיותרת.