בתור ילד אינטרנט שהיה מכור לפורומים כנער ומתפרנס כיום מליווי חברות בפעילות הדיגיטלית, אני חייב להכיר בעוצמה האדירה של רשת ה-facebook

פרסום בפייסבוק - האם זה באמת עובד?

בתור ילד אינטרנט שהיה מכור לפורומים כנער ומתפרנס כיום מליווי חברות בפעילות הדיגיטלית, אני חייב להכיר בעוצמה האדירה של רשת ה-facebook

בשנת 2004, כאשר הרשת החברתית הידועה עלתה לראשונה לאוויר הייתי בן 15 בלבד. מאז חלפו שנים רבות וה-Facebook, שהחלה כרשת סגורה לתלמידי קולג' צברה עוד ביליון משתמשים פעילים. באותן השנים אני הספקתי לסיים תיכון, לצבור נסיון מקצועי ולהקים את WEB360.

כאשר חברות פונות אלי ושואלות אותי האם אוכל לבנות להן עמוד פייסבוק שיזכה לעשרות אלפים לייקים בחודש אחד אני עונה תמיד באותה תשובה: "כן, אבל זה דורש המון עבודה קשה". נסיוני והיכרותי עם השוק מלמדים אותי שנוכחות דיגיטלית מושקעת לאורך זמן, עם חיזוק בתקופות נקודתיות מסייע לחברות להגיע ללקוחות חדשים, לחזק את הקשר עם לקוחות קיימים ולדחוף לקיומן של עסקאות חדשות.

אחת החברות שאני מנהל עבורה את הפן הטכנולוגי של עמוד הפייסבוק מזה שנתיים הינה רשת בתי הקפה גרג - רשת ארצית אשר משרד הפרסום ברזני לוי מנהל עבורה את כל היבטי הפרסום. בתור רשת בתי קפה מובילה, גרג היתה מעוניינת בנוכחות רשת משמעותית וליוויתי את החברה באופן כללי ואת משרד הפרסום בפרט באמצעות בניית דפי נחיתה לפייסבוק וכן אפליקציות שמאפשרות לחברה להגיע ללקוחות חדשים ולשמור על קשר מצוין עם לקוחות קיימים.

בתור מתכנת שחי ונושם קוד, בבואי לספר לכם על האפליקציות שבניתי לקפה גרג אני מתאפק שלא להפליג בסיפורים על הקוד המורכב שעומד מאחורי כל פעולה פעולה. עם זאת, בתור מי שכיום מכיר היטב את כוחו של ה-Like אני מעדיף לספר על עשרות אלפי הגולשים שאותן אפליקציות משכו לעמוד הפייסבוק, שהם מבחינתי ההישג הגדול ביותר. כיום קיימים לרשת מעל ל-52 אלף עוקבים, חלק לא מבוטל מהם הגיע בזכות הפעילויות שיצרנו יחדיו. אם אתם מעוניינים להציץ על חלק מהפעילויות המשותפות תוכלו לראות את האפליקציות:
תחרות קרוז מאוד
הסוכה של המדינה
חוזרים לבית הספר
לכל אפליקציה תכנים שונים ומאפיינים שונים, אך כולן מציעות לגולשים ערך מוסף שגורם להם ללחוץ על כפתור ה-Like. 

לקוח ותיק נוסף של WEB360 הינו האיש שהפך למותג - ניב רווח, הבעלים של חברת "ניב רווח פסיכומטרי". אני סייעתי להפוך את עמוד הפייסבוק של ניב רווח מעמוד פרופיל לעמוד פייסבוק שיווקי עם אלפי עוקבים. אחת מהדרכים היעילות ביותר להגדלת מספר העוקבים היתה הפיכת תכנים שאותם מציעה החברה לסגורים רק עבור גולשים שלוחצים על כפתור ה-Like. באמצעות פעולות תכנות מהירות יחסית הענקתי לתכנים החינמיים שמפרסמת החברה ערך מוסף וסייעתי להגדיל את מספר העוק